tweede verslag - Reisverslag uit Murchison, Nieuw Zeeland van Eric en Marcella - WaarBenJij.nu tweede verslag - Reisverslag uit Murchison, Nieuw Zeeland van Eric en Marcella - WaarBenJij.nu

tweede verslag

Blijf op de hoogte en volg Eric en Marcella

25 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Murchison

Oktober

Na een reis van ongeveer 5 uur door de typisch afrikaanse dorpjes zijn we aangekomen bij de Sipi Falls. Na het inchecken gelijk door naar onze kamers (ca 1820 meter hoog) waar Eric en ik een geweldig uitzicht hebben vanuit onze kamer op de krachtigste waterval(65m hoog) van Afrika. Even genoten van het uitzicht en daarna gelijk de wandelschoenen aan. We worden opgewacht door Moses om een wandeling te maken van ongeveer 3.5 uur. Aangezien het aardig geregend heeft zijn de routes naar de watervallen erg modderig en glibberig.  Kleine paadjes met stenen en heel veel water en modder. Na een minuut of 15 gelopen lees geglibberd te hebben kwamen we uit achter de waterval waar wij op uit keken vanuit onze kamer. Wat een kracht! Daarna volgde het geglibber weer, het was wachten tot dat de eerste onderuit zou gaan en jahoor Peter gleed weg, voor hem stonden een paar kinderen die dit elke dag deden en die schaterde van het lachen. Hierna kwamen we aan bij de hoogste waterval van Oost Afrika en de op twee na hoogste van Afrika namelijk 100 meter. Aan het eind van deze wandeling zijn we bij een stel dorpelingen zelf koffie gaan maken, erg leuk om te zien hoe dit nou gaat. Pap en Mam ik hoop dat het net zo lekker is ! haha.

Na een kleine 20 minuten gelopen te hebben zijn we weer aangekomen bij onze slaapplaats, avond eten gehad en daarna gelijk onze bedden opgezocht.

• 25 Oktober 2014 - 12:11

Mine Van Der Linden:

Wat is het geweldig om jullie, via deze leuke verhalen, op deze bijzondere reis te kunnen volgen. Geniet!!!!